Dzisiaj jest 29-11-2021
szukaj
zamknij

Państwowa Szkoła Muzyczna I-go st.
      ul. 5-stycznia 20
      64-200 Wolsztyn

tel. +48 68 384 31 50
      e-mail: sekretariat@psm.bior.pl

Adres elektronicznej skrzynki podawczej ESP - EPUAP:
      /PSM_Wolsztyn_0525/SkrytkaESP

epulap

Wycieczka do Zamku Czocha

W sobotę 23 października wyruszyliśmy na wycieczkę, mając w planach zwiedzanie Zamku Czocha, spacer w chmurach w Świeradowie Zdroju oraz podziwianie Zapory Leśniańskiej. Naszym pierwszym celem był Zamek Czocha, gdzie przewodnik poprowadził nas przez pełne tajemnic i historii komnaty, licznie połączone ukrytymi przejściami, z których słynie ten zamek. Obejrzeliśmy więc między innymi Salę Rycerską, Salę Marmurową i Bibliotekę oraz liczne niezwykle ciekawe komnaty. Zeszliśmy też do zamkowego Skarbca.

Następnym punktem naszej wycieczki była wieża Sky Walk w Świeradowie Zdroju. Niestety pogoda nas nie rozpieszczała i odbywaliśmy tą wspinaczkę na zmianę w strugach deszczu, opadach gradu, silnych podmuchach wiatru ale także w promieniach słońca. Na najwyższej kondygnacji podziwialiśmy piękną panoramę Gór Izerskich oraz Świeradowa Zdroju. Czekały na nas również inne atrakcje - zabawa na rozpiętej siatce czy spacer po szklanej platformie. Ponieważ poczuliśmy się nieco zmęczeni, nadszedł czas na gorący posiłek. Rosół i kotlet z frytkami dostarczył nam mnóstwo energii i byliśmy gotowi, by wyruszać dalej. Tym razem skierowaliśmy się na Zaporę Leśniańską. Pogoda stała się łaskawsza, mogliśmy więc pospacerować, słuchając zajmujących opowieści przewodnika. Był to już ostatni punkt wycieczki, przed nami droga powrotna do Wolsztyna. Podróżujący z nami przewodnik wykorzystał ten czas na przeprowadzenie konkursu z nagrodami i tak w radosnym nastroju dojechaliśmy do Wolsztyna,

GALERIA

herb

Państwowa Szkoła Muzyczna I-go st.